CarDroid Műhely

Szerviz igény/Garanciális ügyintézés

Felhívjuk figyelmed, hogy a Garanciális ügyintézés, az ÁSZF-ben meghatározott garanciális szabályzat betartása esetén lehetőséges!

Probléma esetén, először kérlek menj végig a hibaelhárítási útmutatón:

 

  • Készülék resetelése(újraindítása) az RST gomb segítségével
    • A készülék bal felső sarkában található RST felíratnál lévő mélyedésben található egy gomb, amit egy fogpiszkáló segítségével nyomj be óvatosan, ilyenkor a készülék mindent töröl a memóriából és újraindul. Fontos! semmilyen más tárggyal ne nyúlj a lukhoz, mert a kijelző sérüléséhez és garanciavesztéshez vezethet!
  • Készülék se kép/se hang állapotban
    • Indítsd újra a készüléket az első pont segítségével.
    • Ellenőrizd, az autóban lévő audio rendszer biztosítékot, általában 7.5-15A-os biztosíték szokott lenni, pontos helyét és típusát az autód könyvében találod.
    • Ellenőrizd, a fejegység hátuljában lévő biztosítékot, ezen művelet már szakértelmet igényelhet!
  • Bluetooth probléma esetén
    • Töröld a párosítást a telefonodon és a fejegységen egyaránt, ezt követően párosítsd újra a telefonod, majd ellenőrizd a működést.
    • Próbáld ki egy másik típusú telefonnal is, előidézhető-e a probléma.
    • Névjegyzék szinkronizálási problémáknál, a telefonon engedélyezni kell a Kontaktok megosztását. iPhone telefonon az Eszköztípust Autó hangrendszerére kell állítani, majd ezt követően a kontakt szinkronizálásra nyomni, majd ekkor jelenik meg csak a Kontaktok szinkronizálása lehetőség.
    • Amennyiben a telefon nem csatlakozik automatikusan Bluetoothon, a telefonon fejlesztői módban, meg kell nézni az automatikusan csatlakoztatható engedélyezett eszközök számát.
  • WiFi probléma esetén
    • Töröld a WiFi hálózatot a készüléken, majd csatlakozz rá újra a jelszó megadásával.
    • Próbáld ki egy másik WiFi hálózattal, hogy előidézhető-e a probléma.
    • iPhone esetén, a Mobil Hotspot-nál szükséges a Kompatibilitás Maximalizálásának bekapcsolása.
  • CarPlay/Android Auto csatlakozási probléma
    • Ellenőrizd, hogy a Bluetooth csatlakozik-e a készülékhez.
    • Ellenőrizd, hogy a Wi-Fi be van-e kapcsolva és nem csatlakozik semmihez!
    • Indítsd el, a CarLetter/TLink/Tlink5/Zlink alkalmazást
    • Ellenőrizd a telefonon, hogy engedélyezted-e az Android Auto-t vagy CarPlay-t a beállításokban
    • Próbáld ki egy másik típusú telefonnal is, előidézhető-e a probléma.
    • Bizonyos Androidos telefonok esetén, nem működik az Android Auto szolgáltatás. (Jellemzően Huawei, Redmi,Xiaomi Google támogatás nélküli készülékek)
  • 4G SIM csatlakozási problémák A-Z-ig
  • No Signal/No Camera Signal/Nincs videójel vagy Rükverc esetén nem vált át a fejegység
    • Először indítsd újra a készüléket az első pont segítségével
    • Ellenőrizd a csomagtér és az autó közötti átvezetőnél/ben lévő kábelt, nyugodtan vedd ki a gumi dugót és nézd meg, nem-e szakadt el a kábel
    • Ellenőrizd, hogy rükverckor világít-e a tolatólámpa, amennyiben nem, a tolatólámpa kapcsolód romlott el, amihez autószerelő szükséges.
  • USB/Pendrive probléma esetén
    • Próbáld ki, egy másik készülékben is az eszközt (pl. számítógép, másik fejegység)
    • Próbáld ki, egy másik pendrive-al/USB eszközzel.

 

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 4 files.
Kérlek csatolj egy fotót a problémáról!
error: Tartalom védelem alatt ál!